fredag 7. juni 2013

36. Det gamle evangeliet



DET GAMLE EVANGELIET.


1.Det gamle evangeliet :// er godt nok for meg.

2.Det var det som frelste far, det var det som frelste mor, Det gamle evangelium,
var det som frelste meg.

3. Det var det som frelste Peter,
Det var det som frelste Paulus,
Det gamle evangelium kan også frelse deg.

4. Det gir kraft å elske venner,
det gir kraft å elske fiender,
det gamle evangelium -er kjærlighet fra Gud.

1.Det er veien opp til himmelen :/ det gamle evangelium, er veien hjem til Gud.

6. Det har holdt i mørke stunder, så ei sjelen har gått under. Det gamle evangelium har holdt i dødens blund.

7. Det gamle evangelium :// er like nytt i dag.
Halleluja, halleluja,halleluja for hans hans kors.
Halleluja, halleluja,det skal aldri svikte oss!

8. Det var nok for tolv apostler – det er nok, ja alt for meg.
9. Det var nok i løvehula
10. Det var nok på ørkenvandring
11. Den er god for meg i striden
12. Den er god for meg i døden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar